نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد
سرخط خبرها

اخبار خوبی از والیبال به گوش نمی‌رسد | آقایان دوباره برای والیبال چه خوابی دیده اید؟

  • کد خبر: ۱۰۹۲۰۱
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
اخبار خوبی از والیبال به گوش نمی‌رسد | آقایان دوباره برای والیبال چه خوابی دیده اید؟
چند روزی است دوباره موضوع ممنوعیت حضور افراد بازنشسته در فدراسیون‌ها برای محمدرضا داورزنی هم به گوش می رسد و گویا در صورتی که این مشکل حل نشود فدراسیون والیبال به صورت سرپرستی اداره خواهد شد.

 گروه ورزش/شهرآرانیوز، با رصد کردن اخبار این روز‌های ورزش ایران و در حومه و نزدیکی‌های والیبال، خبر‌های خوبی به گوش نمی‌رسد و بطور غیر محسوس و پشت پرده، آقایان باز هم در حساس‌ترین مقطع تاریخی، برای والیبال خواب دیده و نقشه‌های فتح آن را در سر دارند!
آن هم در سالی که والیبال چندین رویداد مهم و سرنوشت ساز را پیش روی خود دارد و هر گونه فعل و انفعال در این حومه تمرکز لازم را از مربیان و بازیکنان و کادراجرایی آن سلب خواهد کرد.
ظاهرا این بار دوستان با بهانه‌های واهی و هرچند با مستمسک به ظاهر قانونی (بازنشستگی) به سراغ والیبال آمده و برخی از کارشناسان نما‌های بیکار هم! هم نقش هیزم زیر آتش را در حال بازی کردن هستند.
در این بین هشدار می‌دهیم، مسئولیت هر گونه تصمیم گیری نسنجیده آن هم درست در مقطع حساس تغییر نسل در تیم ملی بزرگسالان، آن هم در نزدیکی‌های المپیک پاریس با دکتر حمید سجادی است که بیش از دوربری هایش، اهمیت کار شروع شده را درک کرده و نیک می‌داند کوچک‌ترین تغییرات مدیریتی، می‌تواند برای خود دستگاه ورزش وهمچنین والیبال سخت گران تمام شود.
والیبال ایران و بالطبع ورزش ایران امروزه هر افتخاری در آسیا و جهان دارند، بدون شک مرهون مدیریت باثبات فدراسیون در نیم قرن گذشته است که به جز مقاطعی گذرا، تنها دو مدیر پرتوان را در راس امورات خود داشته است.
نکته‌ای که همه کارشناسان و جامعه بزرگ ورزش کشور به آن معترف و اذعان دارند و معتقدند‌ای کاش ورزش ایران در همه امورش، از این مدل و روش جواب داده در والیبال پیروی می‌کرد تا امروز، به درجات بیشتری از توسعه یافتگی در بحث مدیریتی ورزش نایل می‌آمد.
حال درست نیست که با وجود راهکار قانونی موجود و در دسترس بودن راه حل همانند یکی دو سال پیش، گره‌ای را که می‌شود با سر انگشت تدبیر باز کرد، به دندان سپرد و بعد انگشت حسرت گزید!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->